Zum Inhalt springen

Header

Mario Torriani hält sich ein Foto von Vujo vors Gesicht und post neben dem Mikrofon im SRF 3-Studio
Legende: Vujo bei SRF 3 Der Bachelor hat die Uni Zürich angerufen und sein Diplom verlangt. Also, nicht er selbst - unser Parodist Unteregger. SRF 3/Ursula Schubiger
Inhalt

Highlights Verstecktes Telefon: Vujo reklamiert bei der Universität Zürich

«Grüezi, ich bin Bachelor geworden und hab mein Diplom noch nicht erhalten.» - mit Fabian Unteregger als Bachelor Vujo.

Meistgelesene Artikel

Nach links scrollen Nach rechts scrollen

16 Kommentare

Navigation aufklappen Navigation zuklappen

Sie sind angemeldet als Who ? (whoareyou) (abmelden)

Kommentarfunktion deaktiviert

Uns ist es wichtig, Kommentare möglichst schnell zu sichten und freizugeben. Aktuell sind keine Kommentare unter diesem Artikel mehr möglich.

  • Kommentar von Laura , 8200 Sh
    Weltklass!
  • Kommentar von Stefan Müller , Uerikon
    Zum Glück hät är ja im Karli Hirschmann än super Kolleg wohs chribblet und wänn er us dä Schwiiz vertribt wird oder alles d'Flucht ergriffä muäss i dä nachschtä Täg, chan er sicher bi im in London logierä. I dem Sinn jetzt aber würklich vujofreii Fäschtäg a alli und wänn jetzt i dä Magägägänd chribllet, dänn händ er vermutlich z'viel Gässä!
  • Kommentar von Stefan Müller , Uerikon
    Eifach Weltklass diä Vujo Gavric Parodiä! Ich glaub aber langsam isch dä Vujo vom Fabian Unteregger "vergelschtärät" wordä und getraut sich wahrschinli langsam gar nüt meh, geschweige dänn öppis z'sägä.